söndag 27 november 2011

Atlanta och New Orleans

Hej allihopa!
Jag har just kommit hem från en USA-resa! Trött efter flygningen, men måste hålla mig uppe lite till så att jag inte vaknar kl 03 inatt klarvaken och pigg!  Jag var i Atlanta och New Orleans denna gången! Atlanta hade inte speciellt bra shopping inne i centrum, men det fanns ett område strax utanför centrum, Buckhead (a.k.a. the Beverly Hills of the east) med ett stort köpcentrum; Lenox Square! Där var det bra shopping! Jätteroliga affärer och bra märken!! Ralph Lauren hade en jättetsor butik med både kläder och inredning, J.Crew, Bloomingdales, Sephora, Ann Taylor, Fendi m.fl. Synd bara att vi åkte därifrån innan Black Friday-rean började! Vi var i New Orleans i fredags och åkte ut till Lakeside Shopping Center och Canal Place för lite reafynd på Black Friday. Ganska bra rea och jag köpte lite på J. Crew och Ralph Lauren! Uppdaterar snart med bilder!

Trevlig första advent till er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar